تخطى إلى المحتوى

مين جربت الولاده في مستشفى العزيز با الله ؟ طب يا ترا ولدتي فين ؟ 2024.

  • بواسطة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أخواتي الحبيبات أنا أن شاء الله في أخر السادس بس تعبااااااااااااااانه جدا من اول الشهر وانا عندي طلق مبكر وحلتي حاله ( الحمد الله )
ومش عرفه ليه خيفه وحسه اني ممكن اولد في السابع بجد من كتر الام الي عيشه فيه ليل نهار وخيفه جداااااااااا لان ده اول حمل ليا بعد فترة انتظار طويله ( الحمد الله )
وانا بتابع من أول حملي مع الدكتورة الهام محمد عبده الي في مستشفي العزيز با الله في الزيتون وطبعا الميزة الوحيده الي عجباني في المستشفي انها كل الكاست الي فيها ستااااات بس تمريض وتخدير ومساعدين وتمرجيه كله ستات بس وأسعرها بيقولو ان الطبيعي فيها ب 1200 جنيه والقيصري ب 2700 ومش عرفه بقي كمان بيشمل كل حاجه ولا ممكن يطلعولي بحاجات تانيه ؟
وبسمع انهم بيخدو البيبي في الحضانه فترة طويله ؟؟ ويا ترا النظافه هناك عمله ازاي ؟ والتمريض أخبارة أيه ؟ وبسمع كمان ان الدكتورة بعد الولاده مش بتعدي عليكي تشوفك انتي بعد كام يوم الي بتروحيلها متبعه تاني للعياده في المستشفى ؟

أنا محتااااااااااااااااااارة جداااااااااااااااا ومش عرفه أقرر وبسمع برضو عن مستشفيات الفتح الاسلامي في المعادي ومستشفى الفاروق ومستشفي الرواد برضو في المعادي بس أسمع أن الكاست ممكن يكون فيه رجال ؟

ياريت الي عندها أي معلومات تفدني بيها ولو حد يعرف مستشفي كويسه ونظيفه وسعرها في المعقول يقولي عليها برضو

وأدعولي ربنا يكملي حملي على خير يااااااااااااااااااااااارب أنا وكل نساء المسلمين ويرزق كل مشتاقه ياااااااااااارب بذريتها

* السلفيه المنتقبة * * السلفيه المنتقبة * 19976_34.gif فتكات غالية قوي Fatakat 19976 ♥ قلب زوجي الغالي ♥ – ♥منتقبه وأفتخر ♥

سبحان الله و بحمده

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.