بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله وبركاته بنات انا عايزة اخلل ليمون فى البيت و عندى الطريقة بس عمرى ما عملته قبل كده و معلوماتى عنه منعدمة بعد اذنكم عايزة اعرف هو ايه موسمه عشان اشترى كمية ويبقى حلو فى التخليل ؟؟ و هل اشترى الصغير ولا اللى حجمه كبير ؟؟ و حاجة كمان معلش هو فيه فرق بين العصفر و الزعفران ؟؟ و ايه الفرق ؟؟ انا عندى زعفران فى البيت و بحطه فى الرز بتاع البريانى هل هو ده هو هو العصفر اللى بنحطه فى مخلل الليمون ؟؟ جزاكم الله كل خير مواضيع هذا القسم برعاية القطرات الندية القطرات الندية 974782_7.gif سوبر فتكات Fatakat 974782 القاهرة – مصر