ياجماعه ممكن تفودونى هو ممكن التحليل المنزلى بتاع الحمل ممكن لو فى حمل ميظهرهوش لان انا عندى اعراض البريود بقالها 3 ايام وميعدها كان انهارده ولسه مجتش وعملت الاختبار ومظهرش حاجه وياريت دعوه حلوه ان ربنا يرزقنى بالحمل الشهر ده tota hamdi tota hamdi فتكات نشيطة Fatakat 1134198 مصر – القاهره